пʼятницю, 28 лютого 2014 р.


                            Географія 6 клас.
Тема.Гідросфера.Світовий океан.
Мета.Сформувати в учнів первинні знання про гідросферу,іі складові.Дати поняття “Світовий океан”.Розвивати вміння учнів працювати з картою океанів і контурною картою.Виховувати бережливе ставлення до водних багатств планети.
Тип уроку.Вивчення нового матеріалу.
Обладнання.Фізична карта Світу,атласи,контурні карти,глобус.
                                          Хід уроку.
1.Організація класу.
2.Актуалізація опорних знань.
    Прийом Бліц опитування.
-Назвіть і дайте визначення оболонок Землі,особливості яких було вивчено на уроках географії.
-В яких агрегатних станах перебуває вода в природі?
-За яких умов вода переходить з одного стану в інший?
-Що таке кругообіг води вприроді?
3.Мотивація навчальної діяльності.
   Прийом Фантастична добавка.
    Колись давно жила собі планета.Була вона молода,гаряча і дуже самотня.Інші планети Сонячної системи,такі ж молоді,знаходились далеко,і спілкуватися з ними було дуже важко.Дуже хотілося молодій планеті з кимосб товаришувати,про когось дбати.І от одного разу,дуже складної послідовності хімічних реакцій,у речовині мантії планети почала утворюватися вода.Поступово води утворилося так багато,що вона заповнила западини.А оскільки поверхня планети була теплою,то вода почала активно випаровуватися,утворилися хмари,а із хмар пішов дощ.Одного сприятливого моменту у воді зявилисяперші найпростіші живі організми.Як із цих найпростіших виникли складні живі системи,поки що нікому не відомо.Але головне,наша планета відтодіперестала страждати від самотності...
 4.Вивчення нового матеріалу.
-Гідросфера та її складові(схема).
                                                          ГІДРОСФЕРА
Світовий океан               Вода ватмосфері                  Води суходолу
Моря і океани                    водяна пара                        річки,озера,болота,льодовики,
Затоки                                 хмари                                  підземні води,канали
Протоки                               опади
                                                       

-Світовий океан.
Гра Подорож океанами.Робота в парах з картою океанів і контурною картою.
Кожна пара працює над одним океаном за планом.
1)Назва океану.
2)В яких півкулях розташований.
3)Береги яких материків омває.
4)Якими протоками зєднується.
5)Які моря знаходяться.
Всі знайдені відомості позначають на контурній карті.
Після закінчення роботи чотири пари повідомляють результати своєї подорожі всьому класу.Останні пари слухають і доповнюють відповіді своїх товаришів.
5.Закріплення.
   Прийом Вірю-не вірю.Чи вірите ви в те,що............
-гідросфера –це водна оболонка Землі?
-вода може перебувати тільки в рідкому і газоподібному стані?
-основна частина вод гідросфери зосереджена у Світовому океані?
-на нашій планеті знаходяться три океани?
-саме завдяки кругообігу вода на суші не зникає?
-до гідросери не відноситься вода в атмосфері?
-всі океани зєднані між собою протоками?
-води суходолу не потрапляють в Світовий океан?
Світовий океан-неперервний і збудь-якої точки можна дістатися в будь-яку іншу,не перетинаючисуходіл?
6)Підсумок уроку.
Оцінювання результатів роботи на уроці.
Прийом Самооцінка.
Учні оцінюють свою роботу на уроці,виставивши собі від 0 до 3 балів.
а) Я не відволікався і був уважний - ...
б) Я працював активно - ...
в) Я висував цікаві пропозиції -...
г) Я допомагав своєму товаришу, працюючи в парі -...
7)Домашнє завдання.
Опрацювати текст параграфа.Заповнити контурну карту океанів.

              

Немає коментарів:

Дописати коментар